15:06:07   پنجشنبه, 9 فروردین 1403 084-33333335 info@yousof.com ایلام – خیابان آیت الله حیدری – مجتمع اینترنت یوسف
  • پرداخت آنلاین
  • تعرفه ADSL
  • تعرفه WiFi
  • رسیدگی به شکایات

تاریخچه شرکت

شرکت ارتباط دهی ایلام با رویکرد تلاش در ارایه خدمات انتقال داده ها، در زمینه طراحی و نصب سیستم های مخابراتی و دیتا در سال 1378 تاسیس گردید و با اجرای پروژه های مخابراتی، خطوط انتقال فیبر نوری در استان های ایلام و کرمانشاه فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به نیازهای ارتباطی داخل استان در سال 1381 موفق  به دریافت مجوز ISP شد و با تاسیس اولین مرکز خدمات اینترنتی در سطح استان، فصل نوینی از ارایه خدمات با کیفیت را آغاز نمود. شرکت در جهت توسعه خدمات ارزش آفرین ضمن توسعه زیرساختهای خود در سال 1385 اقدام به همکاری با شرکت های ندا(PAP) نمود و برای اولین بار در استان سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) را ارائه نمود. سپس در راستای توسعه فعالیتهای خود در سال 1387 موفق به دریافت پروانه  ISDP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد و همچنین جهت تکمیل خدمات خود این بار دایره فعالیت آموزشی خود را تحت مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با احداث فضاهای جدید آموزشی از سال 1389 توسعه بخشید.شرکت با توجه به نیازهای روز افزون ارتباطی و همچنین توسعه سرویس های دیتا، در راهبردی جدید اقدام به راه اندازی شبکه سراسری بی سیم (Wi-Fi) و همچنین در راستای توسعه خدمات استانی سرویس اینترنت آسان (هوشمند) را در سال 1389نمود و همزمان اقدام به توسعه زیرساخت های ارتباطی  با مراکز اصلی مرکز استان از بستر فیبر نوری نمود و در این راستا بعنوان اولین و تنها شرکت خصوصی استان موفق به تامین فیبر نوری برای اتصال به مراکز اصلی مخابراتی گردید که این امر ارایه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان اداری و توسعه خدمات به آنها را ممکن ساخته است.

 

ماموریت شرکت

ماموریت شرکت ارتباط دهی ایلام این است که از طریق خلق کردن و سود جستن از رهبری در بازار، خدماتی با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان و نیز خدماتی که از نظر مالی برای مشتریان، کارکنان و مالکان ایجاد ارزش نموده را عرضه نماید و در زمینه های ذی ربط خدمات مشاوره ای را به مشتریان ارائه نماید.

شرکت فنی و مهندسی ارتباط دهی ایلام سعی خود را بر فروش هرچه بیشتر و بهتر پهنای باند اینترنت و اینترانت با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود در کشور و همچنین با در نظر گرفتن نیازهای فعلی و آینده مشتریان ارایه نماید. شرکت ارتباط دهی ایلام در سطح استانی فعالیت نموده و مردم، کارکنان، مشتریان و شرکت های رقیب آنرا به عنوان شرکتی مشهور (با نام تجاری اینترنت یوسف) در سطح استان می شناسند. ما خود را به عنوان محک یا معیاری در آورده ایم که سایر شرکت ها عملکرد خود را در مقایسه با ما می سنجند. نوآوری، خلاقیت و کارهای تیمی افراد و نیز برخورداری از توانایی های مالی و فنی ما را قادر ساخته تا در برابر تغییرات، واکنشی اثربخش نشان دهیم.ما برآنیم که بتوانیم سطح خدمات خود را توسعه داده و در صورت امکان با توجه به هم مرز بودن با عراق، بتوانیم خدمات فنی و مهندسی را به کشور همسایه انتقال داده و موجبات ارزش آفرینی برای شرکت، کارکنان و ذینفعان فراهم آوریم.

 

چشم انداز

دستیابی به یک برند برتر با نشان تجاری معتبر در کیفیت خدمات در سطح کشور

 

ارزشهای شرکت

 

مشتری مداری

داوری نهایی در مورد کیفیت محصولات و خدمات با مشتری است . ایجاد وفاداری در مشتری و حفظ آن و بدست آوردن سهم  بازار ، در بهترین شکل ممکن از طریق توجه جدی به نیاز های مشتریان فعلی و بالقوه امکان پذیر است .

 

رهبری و ثبات در مقاصد

رفتار رهبران شرکت ایجاد کننده شفافیت و ثبات در مقاصد سازمان است و محیطی را فراهم می سازد که در آن سازمان و کارکنان می توانند به سر آمدی دست یابند.

 

مدیریت بر اساس فرآیندها و واقعیات

یک سازمان هنگامی موثرتر عمل می کند که تمامی فعالیت های مرتبط با هم در آن درک شده و به طور نظام مند مدیریت شوند و تصمیمات مرتبط با عملیات جاری سازمان و بهبود های طرح ریزی شده بر اساس اطلاعات قابل اعتمادی که در بر گیرنده برداشتهای ذینفعان است ، اتخاذ شوند. مشارکت و توسعه کارکنان و تمامی توان بالقوه کارکنان سازمان وقتی به درستی بکار گرفته خواهد شد که یک سری ارزشهای مشترک و فرهنگ اعتماد متقابل و توانمند سازی در سازمان حاکم باشد.

 

یادگیری،بهبود و نواوری

عملکرد سازمان هنگامی به بیشترین میزان خود خواهد رسید که مبتنی بر مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن آن همراه با فرهنگ یادگیری ، نوآوری و بهبود مداوم باشد.

توسعه شراکت ها

 یک سازمان هنگامی موثرتر کار خواهد کرد که یک رابطه سودمند متقابل با شرکای تجاری خود بر اساس اعتماد ، مشارکت دانش و یکپارچگی داشته باشد.

 

مستولیت های اجتماعی

منافع بلند مدت سازمان و کارکنان آن هنگامی تامین خواهد شد که رویکرد های اخلاقی رعایت شده و سازمان فراتر از انتظارات و مقررات جامعه عمل نماید.

 

وظایف جاری سازمان

ارتقاء کیفیت خدمات از طریق استفاده از بهترین تکنولوژی موجود در کشور

ایجاد رابطه برد- برد با تامین کنندگان

کاهش هزینه های سربار شرکت از طریق صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از تکنولوژی

گسترش بازار خدمات از طریق حفظ وفاداری به مشتریان

فراهم آوردن ثبات شغلی در زمینه رشد، تعالی، حفظ و صیانت سلامتی و اخلاق کلیه افراد شاغل

افزایش سود و سرمایه سهامداران از طریق افزایش رضایت مشتریان

 

وظایف جاری مشتریان

بهترین ارزش را برای پول قائل شوند

خود را به عنوان تامین کنندگان بدعت آمیز (نوآور) معرفی کنند

سهم بالا درگسترش محصول داشته باشند

ارائه دهنده راه حل های کیفی و کمی باشند

دیدگاه قابل اعتماد (کیفیت و هزینه) به خدمات داشته باشند

پیشرفت ارتباط را با شرکت مد نظر قرار دهند

 

چارت سازمانی