14:34:55   جمعه, 10 فروردین 1403 084-33333335 info@yousof.com ایلام – خیابان آیت الله حیدری – مجتمع اینترنت یوسف
  • پرداخت آنلاین
  • تعرفه ADSL
  • تعرفه WiFi
  • رسیدگی به شکایات

یکی از شیوه‌های استفاده از خدمات پهن‌باند اینترنت یوسف، استفاده از ارتباط فیبر نوری یا Fiber Optic است که می‌تواند پهنای باندی بسیار بیش از آن چه که به وسیله سیم‌ و یا بی سیم تامین می‌شود، در اختیار مشترک قرار دهد.

در این روش آن دسته از مشترکان و سازمانهایی که در یکی از 3 مر کز اصلی مخابرات شهر ایلام(مرکز شهید زواره ای،مرکز آزادگان و مرکز PC-زیر ساخت) دارای تجهیزات فیبر نوری هستند، می توانند با اتصال به شبکه فیبر نوری اینترنت یوسف از پهنای باند با ظرفیت های بالا و با بهترین کیفیت و کمترین افت بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که اینترنت یوسف اولین و تنها دارنده پروانه  ISDP در استان ایلام،تنها شرکتی است که دارای شبکه فیبر نوری در استان می باشد.

 

●          پوشش ارتباط

در حال حاضر اینترنت یوسف در سه مرکز زیر آماده خدمات رسانی به سازمان های محترم جهت ارایه پهنای باند اختصاصی می باشد.

1- مرکز شهید زواره ای

2- مرکز آزادگان

3- مرکز PC - زیر ساخت

 

●           تامین امکانات سخت‌افزاری

برای استفاده از این سرویس می بایست متقاضی در یکی از مراکز تلفن محلی دارای تجهیزات فیبر نوری(لاین ترمینال،مدیا کانورتر و سوئیچ مجهز به فیبر نوری)باشد تا اتصال با شبکه اینترنت یوسف فراهم گردد.

    برای این منظور، اینترنت یوسف، سرویس های متنوعی را روی بستر فیبر نوری ارائه می‌کند و نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سازمان شما را بر روی این بستر طراحی و اجرا می نماید.